Monday, June 17, 2013

Get Start !

Salam . Semester 1 sesi 2013/2014 Centre of Foundation Studies of UIA dah bermula sejak semalam . Alahai . Macam2 rungutan yang didengar . Bilik tak best lah . Bilik tinggi sangat lah . Sedih tak sama bilik dengan roomate lama lah . Give-up belajar kat sini lah . Macam2 . Ahaa


Itu semua yang saya dengar dari kawan2 . Yang saya dengar dan pendam dalam hati ? Ermmm . Bilik ni memang tinggi . Atas sekali kot . Angkut barang semalam pun nak pengsan rasanya . Kaki tangan menggigil -.-' Ni pun terasa lagi kesakitan nya hasil angkut barang2 semalam . Alahai

Sedih tak sama bilik dengan roomate lama ? Ermm entah laa . Nasib saya baik . Alhamdulillah takde laa terpisah sangat . Sebab sama dengan Wani . Dua orang je satu bilik ? Hah ! Memang syiokk laa . Ahaa . Tapi kesian Mas sorang2 . Anis ? Takde khabar berita . Mesej tak berbalas . Hmm

Request saya untuk tukar course still rejected . Ni dah second time apply , then rejected . Reason ? Tak pasti . Tapi dah boleh agak sebab pointer tak cukup . Hmm . Hati memang rasa kemarahan . In my own opinion , THEY suppose to just accept all the applicants and give the approval for the applicants to sit for qualifying test , QT . Don't bother  too much about the pointer

Dah nampak pointer rendah , dah sah2 we can't survive the current course . Apa salah nya bagi peluang untuk kami ambil QT tu ? Tengok kemampuan kami tersendiri . Lain lah kalau course yang kami apply tu , requirements nye lagi tinggi . Itu baru laa boleh diterima why are we rejected ? Just my own opinion . Anda pula bagaimana ? -.-'

Hmm another paper to repeat . Saya memang dah terbiasa belajar 2 , 3 tahun , baru exam . Macam UPSR , PMR , SPM lah -.-' tettt just ignore . Tak mengapa lah . Redha kan sahaja lah semua ujian ni . Lagipun lebih banyak ilmu yang ditambah . Tampung mana2 yang tak tertampung masa sem lepas . Yedok ? Ke guane ?

Apa2 pun saya sangat berharap . SANGAT SANGAT BERHARAP ! Saya diterima ke UIA Gombak untuk bulan 9 niii . Alahai lama lagi . Result UPU keluar minggu ke-2 Julai nii . Doakan saya ! Ahaa . Jimat masa . Tak payah nak kena asasi , foundation bagai . Dah ada STAM . Guna lah . Okke . Mari berdoa . Ahaa



*ANTARA DOA PALING MUJARAB , DOA SEORANG HAMBA KEPADA HAMBA YANG LAIN TANPA PENGETAHUANNYA*

No comments: