Monday, May 28, 2012

restart

pejam celik . pejam celik
dah dekat 3 bulan lebih dah menuntut kat Kuliah Abu Bakar tu
haa . masa mula2 masuk situ ,
JUJUR : hati ni tak ikhlas langsung !
semuanya atas dasar ikut kehendak mak ayah

but now ! dah mula nampak hikmahnya
kat sana saya rasaaa . . . agak tenang lah . err -.-'
banyak yang saya dapat kat sana

dikelilingi orang2 yang menuntut ilmu ALLAH
jauh dari dunia luar yang dah jauh terpesong
dari landasan syarak yang sebenar
nauzubillah . . .

just nak minta , bagi saya peluang
aaa rasanya ujian baru ni memang dah confirm rasib ( gagal )
cop ! bukan saya tak mencuba tak usaha
tapi perlu sikit masa lah



saya baru nak mula dari bawah !
JUJUR : sebelum ni , hanya jasad je yang ada kat kuliah  tu
fikiran still tak dapat terima hakikat

oke cukup ! lupakan yang dulu !
support me ! saya budak baru belajar
salah silap minta diajar :))

p/s : thanx to SIR MISYKAT . baru 3 bulan kenal beliau .
tapi beliau banyak motivate saya to stay at kuliah
and combat for STAM ! secondly is USTAZ SYUKRI !
so lucky to have you there ustaz ! terubat rindu pada sekolah lama :))

No comments: