Thursday, March 15, 2012

anak kembar

salam . awwak !
tahu ta ? tadi kan , jalan2 dengan kakak kat mall
then , jumpa dengan ramai pasangan kembar !

ahaa lawak je
kakak cakap , "heh ! hari ni hari KEMBAR SEDUNIA ke ?"
ahaa apa laa . takde laa ramai sangat pun
tapi ada laa dalam 4 pasangan kembar tadi . haa
oke . teringin nak anak kembar jugak !
ahaa . jap eyh . tengok ni !


haa comel kan kan ?
ahaa haruslah . macam muka bakal anak saya :D
oke perasaan lebih -.-' alaaa biarlah ! nak jugak anak kembar !
oke da . fullstop . . .

4 comments:

Zamani said...

bestnye kalau ade anak kembar.. hehe

btw, Zam tumpang lalu bw kat sini :)

fara vava said...

sdre ramai y kemba . hee ad chance lah dpat anak kemba ni . amin :D

Purple Enigma said...

Orang pun nak anak kembar jugak, dua-dua belah mak n ayah ada kembar.
tapi mak cakap anak kembar nanti susah nak jaga.
tak kisah la, kita suka anak kembar. kan, kan, kan? =)

fara vava said...

ahaa tak kesa lah . y penting dpat anak2 y soleh n solehah semuanyaa insyaALLAH . amin :)