Monday, December 19, 2011

untuk awak nih ! - part2 :)

heh awk . entah bagaimana lagi hendak ku katakan -.-'
serba salah rasa nya hati ini
*bersambung daripada post yang ini :)

macam ni sahaja lah
kalau awak rasa saya mainkan awak je
rasa sia2 tunggu saya , rasa kita tak ke mana
 awak tinggalkan laa saya dari sekarang
jangan tunggu sampai hati masing2 luka teruk . haa -.-'

ntah macam mana sy nak cakap
saya tak tolak , saya tak terima
fahami laa saya . haih -.-'


kalau ditolak , bak kata mak :
jangan takbur sangat cakap taknak . silap haribulan nanti jodoh dgn dy pulak
tapi kalau diterima dari sekarang ,
saya tak bole berjanji . kita tataw masa depan macam mana
andai kata 2 , 3 tahun akan datang saya ditemukan dgn jodoh y lain
jodoh yang dah ditetapkan ALLAH untuk sy ?
masa 2 , apa jadi dgn 'jodoh' yang saya terima sekarang ?

mak ckap :
beritahu kat semua tu berkawan je dulu
jangan serious sangat . masa depan jauh lagi
belajar dulu . sekarang masa untuk belajar
nanti dah habis barulah pilih . buad istikharah
erkkk . mak nih . guna perkataan 'semua' . macam ramai sgt je -.-'


saya taknak ada hati yang terluka
tapi saya tak tahu macam mana caranya -.-'
tak mengapa lah awak . doa sahajalah jodoh dipanjangkan

ada jodoh ada laa . ALHAMDULILLAH
klaw tak ada , redha sahajalah . ALLAH MAHA MENGETAHUI
DIA dah tetapkan yang terbaik untuk kita semua
percaya pada qada' dan qadar :))

No comments: