Saturday, December 31, 2011

SPM ? tak cara tak peduli tak heran :')

apeh ? saya da habis sekolah laa
besar da nih . cukup umur da . bak kata faravava , da bole kahwin da :pp
*oke kidding .

ouh SPM . hah !
tidak ingin saya memikirkan tentang keputusannya nanti -.-'
bak kata techer ratna , DON'T BE OVER CONFIDENT !
hah nasihat tuh saya dapat pada tarikh 22 NOVEMBER 2011 :))

masa tu break sehari untuk paper ADDMATH , 23 NOV 2011
then 24 NOV 2011 , PHYSICS -.-'
memang under pressure masa tuh !
next week nye pulak , CHEMY and BIO . hah ! -.-'


then terasa nak mengadu rasa hati dgn beliau
tapi tak setenang yang saya rasakan bila dgr kata2 abg Ngah ptg tuh
seharian menangis hari 2 . pergi kelas pown tak semangat jeh

putus asa rasa nya hati . ALLAH sahaja yang tahu :')
hah ! yang nih memang tak boleh nafi
mengadu nasib dgn ALLAH memang tenang sgt2 !
*oke da . lari dari aim post suda

so that , sekarang bila orang tanya target saya
'agax2 berapa A ?' hah ! soalan wajib -.-'
malas nak jawab . malas nak fikir . malas nak over confident
klaw result bagus , ALHAMDULILLAH
klaw cukup2 makan , pown ALHAMDULILLAH


 keputusan dalam SPM bukan penghabisan perjuangan hidup saya
rezeki ALLAH ada di mana2 . insyaALLAH :))

No comments: