Sunday, April 22, 2012

suggest me :)

salam ^^
lazimnya , lepas result SPM , semua ex-candidate buntu
nak further ke mana , course apa ? tak gitu ? :p
I'm one of them ! ahaa -.-'


dah banyak minta pendapat cikgu2
ustazah fairuz suggest ambil LAW . kata nya ,
saya ada gaya seorang lawyer . ahaa :p

malangnya , digelakkan oleh teacher ratna ! -.-'
kata nya saya tak sesuai . as I'm kinda quite person
so , beliau cadangkan saya ambil bahagian makmal
senang ! duduk sorang2 . tak payah jumpa orang2 . ahaa kejam :p

ustazah wan rafiqah pulak , suggest jadi lecture
haa . kata nya kerjaya tu sesuai untuk perempuan
ntah -.-'

ustazah kamariah pulak , suggest pergi Jordan !
tinggalkan STAM ! buat medic !
hah ! yang ni memang saya setuju sangat lah ! ahaa
the problem is , saya tak tahu nak apply kat mana :'(

kalau ikutkan hati , memang medic 1st choice saya !
and the 2nd is undang2 . haih entah lah . buntu
somebody , any suggestion ? my pleasure to consider it :))

No comments: