Tuesday, January 24, 2012

PLKN - part2

oke . seminggu at PLKN , tiap hari tiap malam
menangis sahaja yang saya mampu
rasa terkilan tak dapat jumpa kawan2 buat kali terakhir
masih ada -.-'

then , setiap kali waktu solat , sebak rasa hati
teringat saat2 berjemaah bersama keluarga di rumah -.-'
rindu ayah peluk kuat2 ketat2 lepas solat :'(
*kat kem tu , wajib solat berjemaah di surau tiap kali waktu solat*

oke rasa rindu family , kawan2 semua
saya dan ALLAH sahaja yang tahu . seksa nya :'(
sampai kan termimpi - mimpi tahu ? haa
oke sabar sahaja yang saya mampu .
kalau rindu sangat pun , menangis sahaja lah malam2 sebelum tidur -.-'

masuk minggu ke-2 , oke sikit kowt
memang laa rindu . hari2 pun rindu
tapi pandai2 laa atasi rasa rindu tu kan ?
 kalau tak , satu benda pun tak boleh nak buat . haa


hari2 tulis diari . oke itu salah satu cara saya atasi rasa rindu
setitis air mata pun tak ada
tiap kali saya tulis diari , terasa mereka yang saya rindu
sentiasa ada bersama saya :))
so ? no worries no more . ALL IS WELL :))


No comments: